středa 30. prosince 2015

Anna || Maturitní film | Otrokyně

Dlouho jsem se si pokládala otázku, jaký bude poslední článek tohoto roku. Nakonec jsem se rozhodla, že konečně vylezu s dlouho schovaným a možná i pro někoho slibovaným maturitním filmem.

Mým tématem bylo „Psycho“, film akčního a dramatického žánru. Od začátku se chtěla zaměřit na rychlý střih a retrospektivitu, proto jsem hlavní dějovou linku natolik nerozvíjela.



Nechci se vyjadřovat za jakých podmínek film vznikal, ani o přístupu mé střední školy a vedoucího práce, který mě v tom nechal vykoupat. Podle závěrečných titulků můžete vidět, že se na filmu podíleli jen tři lidé. Já a dva herci, kteří byli naprosto úžasní a byli mi velkou oporou!

Od srdce bych chtěla poděkovat Tomovi, bez kterého by tento film nikdy nemohl vzniknout. Tomáši, děkuji za poslání Tvého alba, díky kterému se mi vnuknul nápad! Martinovi za morální podporu a stálé zlepšování nálady. Ádě a Matějovi za skvělé herecké výkony, ale také za psychickou podporu a velkou pomoc! Mé velké díky také patří Alex a především rodině, která při mě stála.


Ano, je tu spousta věcí, které bych nyní udělala jinak. V tu chvíli jsem byla ráda, že jsem ho vůbec zvládla vůbec natočit, ale také dokončit v řádném termínu...

Doufám, že si v budoucnu budu moct splnit svůj sen a natočit videoklip právě k této písni. Při opakovaném poslechu Otrokyně, mám píseň v oblibě stále čím dál více a před očima mi běží obrazy, jak by měl tento videoklip vypadat.... Tak třeba v příštím roce se mi mé přání vyplní.  
Myslím, že se s vámi na nějakou dobu loučím, jelikož si myslím, že mě sem Pipilota hodně dlouhou dobu nepustí...


Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat