středa 2. září 2015

Současnění || Obří loutky v Plzni #2 | Plzeň 2015

Tak jsem tu s pokračováním, jak jsem slíbila. Pokud jsi můj pozorný čtenář, víš, že jsem v neděli 30. srpna přidala reportáž o Obřích loutkách v Plzni. Chtěla jsem, abys i ty měl ještě možnost si rozmyslet, zda se zvedneš od Facebooku, Instagramu či jiných sociálních sítí a vyrazíš za kulturou. Byl jsi? Pojď si to společně se mnou připomenout. Pokud jsi nebyl, tvoje chyba, přišel jsi o velkolepou podívanou. Ale moc nezoufej, můžeš se mrknout na moje profi reportážní fotky. Chceš si o této akci přečíst víc (a vidět víc fotek) a ještě jsi neviděl nedělní článek nebo si ho chceš jen připomenout, klikni.






















Možná se zlobíš, že jsem málo fotila. Neboj, nebyla jsem líná, určitě bych vylovila víc (musela bych se hodně pídit), ale myslím, že z dnešního i nedělního článku máš i tak velký zážitek... Koho by se bavilo dívat na milion fotek? Nikoho... Hlavně jsem nebyla jediná,  kdo fotil... Takže si nemysli, že jsem pořídila jen tyhle skvělé fotografie...

6 komentářů:

  1. Ahoj, Pipi, skvělé fotky. Stále přemýšlím, zda máš nadpřirozené schopnosti nebo tak ostré lokty. Na fotkách to vypadá jako bys tam ze strany fotografa byla sama a ty víš, že já vím, že tam byly davy lidí. To asi zůstane tvým tajemstvím, ale fotky se opravdu povedly a já ani nemusím litovat toho, že jsem se z Eliščina snu "vytratila" tak brzo.
    ZT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Mám oboje, i víc dalších schopností. Mám radost, že nelituješ, že jsi neviděla Eliščin sen. Určitě bys sis ale všimla více věcí než je na fotkách, jelikož nejde fotit a ještě hlídat okolí (takové schopnosti bohužel už nemám), takže jsem toho určitě dost promeškala (naštěstí na nějaké momenty jsem byla včas upozorněna).

      Vymazat
  2. Krásný fotky. To musel být boj, dostat se tak blízko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Udělala jsi mi radost, tralalá! Reportážní fotografie je skoro vždy boj. Jak jsem bojovala si můžeš přečíst Obří loutky, tak se mrkni.

      Vymazat
  3. Ahoj Pipi,
    moc pěkné fotečky (palec nahoru).

    OdpovědětVymazat