středa 3. srpna 2016

Mínění || Instagram Stories | Instagram vs. Snapchat

Na dnešní den jsem pro tebe měla úplně jiný článek, ale pak jsem zjistila, že Instagram vyvinul novou aktualizaci. Prý se chce podobat Snapchatu. Tato aktualizace vyšla přesně dnes (ve středu 3. srpna 2016). Po krátkém přemýšlení, jsem se rozhodla zamýšlený článek na dnešek schovat do trezoru a vydat ho jindy. Prozradím ti, že mělo vyjít něco, na co na blogu ještě nejsi zvyklý a trošku se to týká světa, ve kterém jsem se začala pohybovat... Víc ti neprozradím. Nech se překvapit. Můžeš hádat, když to uhodneš, nebudeš mě muset mučit a povím ti to hned. Takže vesele do pídění.




Pokud mě sleduješ nějakou dobu, víš, že na Instagramu jsem nejvíc aktivní. Poslední dobou sdílím i několik fotek denně, ale zase se snažím krotit, abych tě nepřehltila přemírou informací a hlavně tě neunudila k smrti. K čemu by mi byl mrtvý fanoušek? No, hádáš správně, k ničemu.  Zkrátka jsem si k této sociální síti vytvořila největší pouto. Bohužel takový, že když jsem si ho smazala (omylem) při rušení Facebooku, tak jsem jen dva dny vydržela bojkotovat nové logo, ale pak jsem musela běžet zpátky. Nechtěla jsem přijít o fotky od skvělých fotografů, které sleduji. Na FB jsem upřímně o nic nepřišla, protože jsem k dosažení i jinde. A přátele kolem mě též, takže nebylo co řešit. 


Snapchat? Co to je? Znám ho jen z vyprávění. Proč bych měla někomu posílat fotku, která za pár sekund zmizí? Proč? Pipi, možná právě proto, abys někoho neunudila na Instagramu! A na Snapchatu ho neunudím? Opravdu nechápu ten smysl. Pokud chci, danému člověku pošlu fotku třeba do chatu na Facebooku, a je to. Upřímně to ode mě taky nemůže čekat každý. Co je komu do toho, co právě teď dělám. Nic. 


Možná si myslíš, že tu strašně hejtuju Snapchat, tak si to prosím tě už nemysli. Jen říkám, že ho osobně nemám v lásce, protože jsem si k němu cestu nenašla a prostě v něm smysl nevidím. A že ho má každý, tak ho taky musím mít? To mě neznáš, ale zrovna ho mít nebudu. Moje rozhorčení a motivace, proč vlasně ťukám do klávesnice a snažím se sesmolit na rychlo jiný článek, místo toho, abych vydala připravený, je Instagram a jeho nová aktualizace.


Jsem moc šťastná, že na svém mobilním telefonu nemám nastavenou automatickou aktualizaci, jinak bych se asi zbláznila. Nejdřív se zmodernizuje logo (tedy vlastně celý Instagram). Byla jsem připravaná to bojkotovat až do poslední chvíle, ale bohužel jsem si aplikaci při mazání všech ikonek FB taky omylem smazala. Tak mi to moc dlouho nevydrželo. Musím říct, že jsem si zmodernizování celkem oblíbila, tak třeba za pár dní najdu i nějaký smysl v Instagram Stories.


Určitě jsi článek rozklikl proto, abys ses dozvěděl můj názor na tuto kauzu. Neboj se, nyní se to dozvíš. Nepopírám, že je zajímavé sledovat „Behind the scenes“ zajímavých lidí. Každý chce vědět víc o svém oblíbeném umělci, ale od toho je tu právě Snapchat. Přemýšlím a přemýšlím, proč tohle Instagram udělal. Aby si získal víc fanoušků, aby nějaké pro změnu šlohnul Snapchatu, nebo jaká vlastně byla myšlenka této věci? S Panem Nilsonem zastáváme názor, že Instagram ztrácí svůj smysl v tom, k čemu je určen a bere tak kšefty“ Snapchatu. Nemám ráda aktualizace, většinou je to k horšímu. Třeba příště se na Instagramu dočkám filtru psíka. To bude zábava, tralalá.



Co si o tom myslíš ty? Budeš používat Instagram Stories nebo raději zůstaneš u My Story na Snapchatu?

Žádné komentáře:

Okomentovat