středa 21. října 2015

Mišmaš || Krádež, alkoholička a hráč

Bylo nebylo, za sedmero horami a sedmero řekami... „Pohádka? Cože?!“ Určitě si teď ťukáš na čelo a říkáš si: „Co to Pipi přelítlo přes hlavu? Bude mi tady vyprávět pohádky?“ Možná jo, uvidíš sám...

Znáš to? Dlouhá probdělá noc s flaškami vína (možná s něčím tvrdším) a partičkou kamarádek... To svědčí jenom o jednom, o jedné nemilé věci, ranní opici... To ti je tak špatně, že nedokážeš vylézt z postele. Tedy pokud se vůbec do ní dostaneš. Někdy ani nevíš, jak jsi se tam dostal. Nevíš o světě, ani o tom, co se děje za zavřenými dveřmi.



Možná tuto situaci už neznáš, ale může se ti také stát (pokud máš doma škvrně) se otevřou dveře a vykoukne z nich malá agentova hlavička. Obhlíží situaci...


Vidí jen jediné, maminka v odpoledních hodinách spí a dokonce oblečená. Možná se to stává často (maminka je pařmenkou), proto ví, že jí jen tak nic neprobudí.


Přiloží si prst k ústům a nenápadně vpadne do pokoje....


Vidí objekt svého zájmu...


Přistoupí k nočnímu stolku...


Ha, má ho, telefon a maminka ho nenačapala.


Nasadí úsměv a zvesela si vykračuje. Zbývá jen jediné...


....získat přístup do maminčina telefonu.


Hlavně maminku neprobudit.


A co se bude dít dál? Neboj se, za chvilku ti to povím.


Hraje hru...



Spokojenost... ha, teď je telefon můj. Tak co, neměla tolik chlastat...


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě pobavila. Od toho tu přeci jsem :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Náš Herec :) Škoda, že si toho ještě nevšimli v Hollywoodu, ale neboj se, ono to někdy přijde :)

      Vymazat