středa 9. září 2015

Info || Novinky, sociální sítě (Instagram, Facebook)

1. září pro žáky základních a studenty středních škol začala taková nemilá věc, zvaná škola. Josef II. mohl být hodnější a dát alespoň tři měsíce. Určitě si říkáš: Proč mi to ale Pipi říká? V tu dobu, kdy to čteš, sedíš ve školní lavici nebo ještě hůř (nebo líp?) v práci... se s panen Nilsonem někde válím u moře, čtu si knížku, možná (ale jen možná) pro tebe fotím nějaké fotky, abys z mé dovolené také něco měl... Prostě relaxuji, abych nabrala sílu na další náročné měsíce. Možná namítáš: Říkala jsi, že možná nepojedeš. Ano, ale měla jsem štěstí, občanku s pasem mi vyhotovili včas. Ani jsem jim nemusela ručně, ani stručně domlouvat.


Mám pro tebe pár informací, novinek... Záleží na tobě, jak to nazveš. 

Neboj, články budou vycházet normálně každou středu, na tom se nic nemění. Slíbila jsem ti to, a tak to taky splním. Jasně, budu mít více povinností, ale to neznamená, že se na tebe vykašlu. Baví mě to, a jsem v tom dobrá, tak proč něco měnit?

Dále jsem si založila Instagram, abychom spolu mohli být více v kontaktu. Pokud nechceš přijít o nejnovější fotografie, recepty sleduj mě tam. Najdeš na něm fotografie z mého soukromí, co momentálně mám v uších (za hudbu), na jaký film se dívám,... Uvidím, o co všecno se s tebou v budoucnu podělím. Dost záleží na tobě a tvé aktivitě.


V článku Mrkvovo-jablečném smoothie jsem ti dávala možnost do komentářů, na Facebook dokonce na můj e-mail napsat nějaký receptík. Stále nějaký můžeš přidat. Udělám si ho, ochutnám a možná se objeví fotografie s receptem na mém Instagramu... Máš radost?

Další pozitivní zprávou je, že na Facebooku budu více aktivní, jelikož jsem si propojila Instagram se svojí stránkou. Nemysli si, že na FB najdeš všechny fotky z Instragramu, některé budu přidávat jen na jednu sociální síť. Takže na nic nečekej, přidej si mě na obě sociální sítě.



Možná to ještě nevíš, ale pokud máš Google účet, můžeš se stát pravidelným čtenářem mého blogu. V pravé liště klikni na Připojit se k tomuto webu“, pak se nemusíš bát, že přijdeš o nějaký článek, přijde ti upozornění na tvůj G-mail.

Pro dnešek se s tebou musím rozloučit, musím běžet, ale těším se na další středu.

Žádné komentáře:

Okomentovat