středa 26. srpna 2015

Tvoření: Mrkvovo-jablečné smoothie

Ke správnému létu zaručeně patří smoothie, koktejly,... a všechny studené nápoje, na které si vzpomeneš. Celé prázdniny jsem si s panem Nilsonem na těchto ledových dobrotách pochutnávala. Neboj, nejsem lakomá, tak jsem si pro tebe připravila nějaký ten receptík, na němž ujíždím, ať se také můžeš nadlábnout.

Pro pět lidí potřebuješ:
4 jablka (použila jsem letní)
3 mrkve
šťávu z 2 pomerančů
šťávu z 1 citrónu
4 kostky ledu
0, 3 l vody
kousek (podle chuti) zázvoru 

Teď už víš, co potřebuješ, můžeš se mrknout na postup.



Všechny ingredience naházíš do mixéru.


Vymačkneš šťávu z citrónu a dvou pomerančů.


Do mixéru naleješ vymačkané šťávy. Přidáš čtyři kostky ledu a sklenici vody.


Zapneš knoflík a nastavíš rychlost. Hurá, mixování začíná. Září ti oči nadšením a raduješ se nad tou nádherou, ale jen chvilku. Ani nemrkneš okem...


...a mňam, už je pomalu domixováno.


Konečně hotovo, jen dáš do sklečničky...


...vychutnáváš si lahodný nápoj.

Taky miluješ smoothie? Nebuď lakomý a poděl se se mnou o nějaký svůj oblíbený recept dole v komentářích nebo mi napiš na Facebook či na e-mail pipilotinsvet@gmail.com.

4 komentáře:

  1. Skvělý recept, Pipi. Já zase miluju v parných dnech zázvorovou limonádu. Tady je recept: asi 2 cm oloupaného zázvoru nastrouhám na jemném struhadle, dám do skleněného džbánku a zaliju trochu vodou. V ledničce přes noc nechám vyluhovat, potom doliju vodu po okraj džbánku (asi 1,5l). Přidám šťávu ze dvou citrónů a tři polévkové lžíce medu a teď už jenom pořádně míchám. Ruční mixěr by to zvládl líp, ale jsem líná ho vyndavat, tak míchám a míchám, až se med rozpustí. Ještě to chce
    pořádně vychladit, nalít do skleniček, přidat led a trochu máty na ozdobu a letní osvěžení je na světě. Je to strašně jednoduché,
    ale strašně dobré.....
    ZT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ty jsi úžasná, miluji zázvorovou limonádu! Díky za super recept, tralalá. Hned jsem to musela vyzkoušet. Zázvor se mi už luhuje v chladničce, nechám ho do zítra, kdy si na té dobrotě budu pochutnávat. Určitě na pak mrkni na můj Instagram Pipilotin svět, kde bude fotka s receptíkem (tedy jenom, když mi to bude chutnat).

      Vymazat