středa 16. září 2015

Současnění || Pipi na dovolené u moře

Nepochybně tvůj křeček ve tvé hlavě pracuje na plné obrátky, přemýšlíš: „Je Pipi stále na dovolené? Kde přesně je? Jak se asi má? Co dělá?“ Pokusím se ti na tvoje otázky odpovědět, jak nejlépe umím, ale dopředu tě varuji, moc se toho nedozvíš.

Není to tím, že bych ti nechtěla říct, kde jsem, jak se mám a co dělám, ale píšu to v době, kdy ještě sedím ve Vile Vilekule. Články se dají přednastavit. Určitě namítáš: „Ale něco určitě vědět musíš!“ 



Bohužel nic netuším, jelikož naše dovolené jsou vždy naslepo tj. jedno velké dobrodružství. Nikdy nic nevíš dopředu. Nic si nemůžeš naplánovat, doslova žiješ ze dne na den. A to je na tom to pravý ořechový, ta pravá dobrodružná dovolená. Celá rodina nesnášíme sedět na jednom místě a nic nedělat. Musíme pořád něco podnikat. Netvrdím, že bych si někdy nechtěla vyzkoušet jet do nějakého luxusního hotelu, kde mi vše naservírují pod můj pihovatý nosík a já nebudu muset hýbnout ani brvou. Budu se jen válet, popíjet míchané koktejly, nic nedělat a jen relaxovat. Pan Nilson by mi masíroval, lakovat nehty... Představ si to - nádhera! Myslím, že by mi to po chvilce pekelně nudilo, nedočkavě bych hýbala nohou a čekala na můj let. Z letiště Václava Havla bych utíkala až by se za mnou prášilo a už bych se nikdy nechtěla vrátit, ale kdo ví... Nevyzkoušela jsem to, takže nemůžu říct, jestli by mi to bavilo či naopak. 




Možná, ale jen možná, už něco málo (nebo hodně) víš, pokud jsi se stal mým fanouškem na mé facebookové stránce a Instragramu, jak jsem ti radila v předešlém článku... Nemůžu ti ale zaručit, že tam něco budu přidávat, protože data (internet v mobilu) v zahraničí nemám a nevím, jestli se mi povede někde připojit na nějakou WIFInu. To je to, když nevíš, kde budeš ubytovaný. 

Upřímně ti řeknu, že budu raději, když naše ubytování bude bez té skvělé vymoženosti, internetu. Přes celý rok jsem na něm neustále, takže mi nic nebude chybět - jen ti na Instragram či Facebook nepřidám žádné fotky... ale bez toho se určitě obejdeš. 



Uvidím, jak to všechno dopadne. Myslím, že ti to pro dnešek snačilo. Pomalu se s tebou rozloučím, ale předtím se tě zeptám na pár otázek:

Budeš chtít nějaký článek z dovolené? Pokud budu fotit, chceš fotky s vyprávěním nebo jenom fotky? Třetí možností je, že budu dělat, že jsem na dovolené nebyla a žádný článek nebude. Tak co, jaká možnost se ti líbí nejvíc? Mám se nějak rozepsat, o tom, jak vypadají naše dovolené? Jakou formou bys chtěl slyšet o mé dovolené?



Máš nějaké přání, o čem bych měla napsat? Neboj se, mám spoustu námětů, ale možná máš nějaké konkrétní přání, o čem bys ode mě chtěl slyšet. Co se ti líbí, čeho tu je málo nebo naopak moc, např. chceš víc receptíků. Rozepiš se.  Chci, aby se ti tady líbilo a rád se sem vracel. Zamyslím se nad tím a třeba přijdou nějaké změny.

Doufám, že se tu strhne nějaká velká diskuse, abych měla na co odpovídat a o čem přemýšlet, až se vrátím z dovolené.


8 komentářů:

  1. Teda Pipi, to jsi nám toho teda moc neřekla! Kde vlastně seš? Chorvatsko, jestli se nepletu (ale soudím jen podle FB). Jinak moc krásné fotečky, jako vždycky i ty co přidáváš na FB jsou moc krásné (uááá to moře, hned bych to brala). A kdypak se vlastně vracíš? Nebo už budeš dovolenkovat na věky?
    Užívej dokud to jde!

    PS: ten most na fotce, mi připomněl moji dovolenou ve Francii v Provance, aneb mosty jsou asi všude stejné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla, neřekla, ale ne z důvodu, že bych chtěla něco tajit, ale v tu chvíli jsem pořádně nevěděla, kde budeme... Pokud jsi pozorně (nebo vůbec) četla předešlý článek, byl tam odkaz na Instagram Pipilotin svět, kde jsi se něco málo mohla dozvědět, ale musím se přiznat, celkem mě to omrzelo z důvodu neaktivity, tak jsem skoro nepřidávala...

      No jasně, že jsou mosty skoro stejné, taky kdo by si dal tu práci s vymýšlením nových a nových? Máš fotky mostu z Provance, abychom to porovnali? Určitě víš, kam jí můžeš poslat... (na Facebok, Instagram, e-mail - vše najdeš v kontaktu)

      Neboj, už jsem se vrátila, ale určitě bych dovolenkovala až navěky, ale bohužel povinnosti volají…

      Četla jsi bystře, viděla jsi na konci článku otázky, nebo jsi byla jen líná na ně odpovědět? Budu ráda, když mi alespoň na pár odpovíš...

      Vymazat
  2. Ahoj, Pipi, doufám, že si dovolenou řádně užíváš. Mně by se určitě líbily fotky s vyprávěním, protože jsem přesvědčená, že na rodinné dovolené se vyskytnou situace nejen zábavné, ale i ty opačné. Myslím, že by bylo škoda se s námi o dovolenkové zážitky nepodělit. ZT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, nechci nic prozrazovat dopředu, ale myslím, že se dočkáš vyprávění i s fotkami… Uvidíš sama :)

      Vymazat
  3. Přesně takovou dovolenou, jakou jste podnikli, bych si přála. Taky jsme takhle putovali celým Chorvatskem. Věř mi, jak tě znám, by se ti ta druhá varianta moc nelíbila.Fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že jsi se na mě zase přišla podívat a napsala komentář! Dobrodružné dovolené jsou nejlepší, ale nejsou pro všechny (jen pro pořádné dobrodruhy).

      Druhou variantou myslíš, žádný text a jenom fotky? Věř mi, že i docela líbila. (Alespoň bych ušetřila čas.)

      Předpokládám, že ti je jedno, o čem si přečteš v budoucnu… :)

      Vymazat
    2. Ne,ne, myslela jsem druhou variantu dovolené. Taky jsem ji vyzkoušela a po třech dnech jsem se nudila. Lepší je dobrodrůžo, i když jsou to někdy nervy.
      Co se týče fotek, bylo by fajn, kdyby tam nějaký krátký textík byl.

      Vymazat
    3. Musím souhlasit. Taky bych se určitě nudila, jen ti nemůžu říct za jakou dobu (ale myslím si, že by to byly taky tři dny, déle bych asi nevydržela). A jo, i text bude, ale asi tě nepotěším, krátký asi nebude. (Každý si pod pojmem krátký text představuje trošku něco jiného...)

      Vymazat