středa 11. května 2016

Mišmaš || Povídka o padesáti slovech | V lese

„Napsat povídku o padesáti slovech? Padesát slov i s nadpisem, cože?!“ tyto myšlenky se mi honily hlavou při zadání úkolu. Pokud mě alespoň trochu znáš, zajisté víš, že mám problém psát krátce. Padesát slov, to znamená napsat cca 4 řádky v mém skvělém pomocníkovi (Wordu) s úvodem, zápletkou a závěrem... Představ si, musíš psát krátké úsečné věty... S čímž mám vždy velký problém...

Řeknu ti, moje obava byla úplně zbytečná. Sedla jsem si k počítači, zapnula Word a psaní šlo doslova samo... Zkrátka v sobě musíš překonat problém, že nevíš, jak to uchopit, a sednout si a začít psát... Pokud máš nějaké spisovatelské zkušenosti (jako např. já), tak se nemusíš bát, že bys to nezvládl.


Mrkni se, jak se mi vedlo...

V lese

Běžela. Funění a praskot listů byli stále zřetelnější. Hrůzou se otočila. Ozval se výstřel. Padla na zem. Minul. Strachy ani nedýchala. Skláněl se nad ní. Křičela. Podal jí ruku a pomohl jí vstát. Nechápavě na něj zírala. Bez zaváhání se točil a sebral zajíce, kterého před chvílí zastřelil.

Pro dnešek se s tebou loučím... Možná je načase začít psát krátce, když vidíš, že to taky zvládám. Máš v očích naději, že nebudeš muset tolik číst?! Tak jí neměj, myslím, že tak často krátké články nebudou... Ale kdo ví?!

Žádné komentáře:

Okomentovat