středa 27. dubna 2016

Pídění || Večer s Martinem Škodou | Dolce Cabaña | České Budějovice

Pamatuješ si ještě na článek Současnění || Konference Skutečně zdravá škola? Opravdu, o takovém článku ani nevíš? Tak to běž napravit, protože ti chci říct o události, která s tím trochu souvisí....

Už jsi zpátky a přečetl jsi si výše zmiňovaný článek? Tak to jsem ráda. Tralalá, konečně se můžu pustit do vyprávění...

Na Konferenci Skutečně zdravá škola jsem potkala spoustu úžasných lidí, na které s Panem Nilsonem moc rádi vzpomínáme. Na základě toho jsme byli i v International School of Prague. Ještě nyní se můj mlsný jazýček při vzpomínce nad tou lahodou olizuje. Jedním z úžasných lidí byl i mladý „kuchař“ Martin Škoda, který vydával obědy účastníkům konference.



Martin Škoda, kdo to je?“ ptáš se. Sama jsem neměla ani tušení. Až zpětně jsem zjistila, že je to doslova celebrita. Myslím, že bych ti ho měla v krátkosti představit. Martin je jednadvacetiletý „kuchtík“, který tento obor nikdy nevystudoval, ale i přes to (nebo díky tomu) vaří jako neuvěřitelný profík. U nás je přezdívaný český Jamie Oliver. Vaří snad od svých devíti let a dokonce ve svých šestnácti letech vydal kuchařku „Škoda nevařit: Kuchařka plná hudby, která sklidila i světový úspěch. A představ si, nyní chystá novou. Několikrát jsi ho mohl vidět i v televizi, dělá kurzy vaření... Myslím, že to stačilo, protože pokud tě tento mladý muž nějak zaujal, určitě znáš Google, tak si ho vyhledáš.


Při zjištění, že Martin kuchtí poměrně kousek ode mě, jsem si s Panem Nilsonem řekli, že si uděláme výlet do krásného města v jižních Čechách, Českých Budějovic, a zúčastníme se události „Večer s Martinem Škodou“ ve španělské restauraci Dolce Cabaña v Českých Budějovicích.


Vypadalo to, že vše půjde hladce, ale nastal problém při rezervaci místa. Snad milionkrát jsem volala do Dolce Cabaña, kde mi to nikdo nebral. Byla jsem už celkem zoufalá, ale při konverzaci na FacebookuMartinem mi sám navrhl, že se o to postará. Domluvili jsme se, že pro Pana Nilsona vymyslí nějakou specialitu, když nejí maso...

V Dolce Cabaña byl šéfkuchařem a postaral se o vynikající večeři. Při vzpomínce na ní mám stále boule za ušima.

Předkrm byla grilovaná zelenina.


Hlavní chod byly tři druhy masa s brambory.


A nakonec desert, dortík z jogurtu.


Martin Škoda měl vynikající přístup. Před večeří se s každým přišel přivítat a popovídat si. Ani na Pana Nilsona nezapomněl. V průběhu večera za námi přiběhl číšník, že nám zapomněl donést specialitu pro Pana Nilsona. Na našem stole přistála krásná ryba. 


Sbíhaly se mi sliny, ale uprostřed byl velikánský talíř s masem s porcí pro dvě osoby. V životě jsem neviděla tolik masa pohromadě a to všechno jsem měla sníst sama. 


Na konci večera Martin opět za každým přišel a popovídal si s ním. Martine, s Panem Nilsonem děkujeme za krásný večer plný dobrot.


2 komentáře:

  1. Pipi jsem ráda, že jsi zpátky! Ráda čtu tvé články!
    Museli to být mňamky! Krásné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, taky jsem ráda, že jsem zpět. Chybělo mi to tady.
      Díky za komentář. Udělala jsi mi radost.
      To tedy byly a pořádný! Martin je opravdu prvotřídní kuchtík!

      Zdraví Pipilota

      Vymazat