středa 21. prosince 2016

Radím || Top 5 | Typy na filmy | Vánoční filmy

Jsem tu zas. Máš radost? Cože říkáš? Nadáváš na mě a rozčiluješ se, že jsem dlouho nic nepřidala?! Ani se ti nedivím. Ale můžeš mít radost, že stále dodržuji středu (jak jsem slíbila), i když ne každou. Nebudu se tady vymlouvat a ani ti lhát - nějak jsem nebyla motivovaná a do toho jsem toho měla hodně pracovních povinností (ale kdo chce, čas si vždycky najde), tak jsem nic nepřidávala... Stop zbytečnému okecávání, proč jsem nepsala. Jsi tu, abys sis přečetl článek a ne, abys poslouchal výmluvy, proč...

Vánoce už nedočkavě klepou na dveře, tralalá! To znamená přeplněný talíř cukroví a nějaký ten film. Přišla jsem s pár typy na filmy, které tak nějak souvisí s vánoční atmosférou. Nebudu ti tady psát takovou tu klasiku (mainstream) Mrazíka, Sám doma, protože je určitě znáš...


















Tři oříšky pro Popelku


Tři oříšky pro Popelku jsou taky pěkný vánoční klišé. No, myslím, že jsem ti neporadila nic nového, ale prostě mě k Vánocům takhle pohádka patří. Víš, že měla být původně natáčená v létě (proto jsou herci dost na lehko), ale nastaly nějaké komplikace? Pohádka se nakonec odehrává v zimě, což podporuje tu správnou ořechovou vánoční atmosféru. Upřímně nevím, co ti tady psát. Pokud jsi pohádku viděl, víš, a pokud ne, tak bys ses měl pořádně stydět a běžet to hned napravit! Dokonce jí před nějakou dobou restaurovali, což značí o určité kvalitě (jen tak pro nic za nic se nerestauruje).



Křídla Vánoc


Přání se plní a tak to je, a přesně o tom Karin Babinská natočila film. Jo, přání se plní, a to všechna, takže bys sis měl dávat pozor, co si přeješ. Mohlo by se ti splnit něco, co vlastně nechceš a řekl jsi to třeba jen ve vzteku. S Panem Nilsonem jsem byla na Křídla Vánoc v kině. Byli jsme nadšení - kouzelná atmosféra, skvělé herecké výkony, kamera, střih, režie... Zkrátka se film režisérce moc povedl. Doufám, že chystá další bombu podobného rázu.



Prázdniny (The Holiday)


Už tě nebaví tvůj dosavadní život a hlavně tě štvou muži - vyměň si dům s úplně cizí ženou úplně na jiném kontinentu a to hned zítra. Vánoce zkrátka oslav úplně někde jinde. Život se ti třeba obrátí úplně naruby nebo taky ne. Kdo ví. Skvělá komedie, která ti vykouzlí úsměv na tváři. Není to o Vánocích důležité? Možná tě taky rozbrečí (smíchy nebo kdo ví čím ještě). Je to také romantický film, takže nečekej jenom komedii. S Panem Nilsonem doporučujeme a to nejen na Vánoce.



Polární expres (The Polar Express)


V mých vánočních typech stoprocentně nesmí chybět animovaná pohádka. Sice jsem film viděla před několika lety, ještě když jsem byla škvrně, ale to na tom nic nemění. Myslím, že bych si na film měla přes prázdniny nostalgicky zavzpomínat. Polární expres je taková ukázka amerických Vánoc aneb vlak tě odveze za Santa Clausem... To u nás ale nečekej. U nás chodí Ježíšek! No, myslím, že film nebudu okecávat  - podívej se na trailer a ten ti napoví víc než já.



Anděl Páně 


Anděl Páně II. jsem ještě neviděla, ale jako na jediný mnou doporučených filmů na něj můžeš zajít do kina. Jednička je krásné pohlazení po duši. Dlouho jsme jí s Panem Nilsonem neviděli, asi bychom to měli napravit. Hlavně chceme v kině stihnout druhý díl. Už jsme tam jednou byli a zeptali se: "Máte rezervaci?" Představ si, neměli jsem jí, tak nás tam nepustili. Příště si jí prostě uděláme a basta. Nechci ti radit, ale taky bys sis jí měl udělat, jinak ti zbydou oči pro pláč jako posledně Panu Nilsonovi.


Jaké vánoční filmy máš rád ty?

Žádné komentáře:

Okomentovat