středa 16. listopadu 2016

Pídění || Abecedka a stroje

Před pár dny (nemyslím dva) mi ve schránce přistál balík. Nechci se chlubit, že dostávám dárky poštou, to opravdu není můj záměr. Při převzetí balíčku jsem věděla, co v něm bude, protože se na něm pyšnilo jméno odesílatele. Stejně jsem ho s velkým napětím rozbalila. Nikdy nemůžeš vědět, co na tebe vykoukne. Balič si dal určitě záležet, protože bylo oříškem se dostat k pokladu.

Určitě jsi zase napnutý jako kšandy před prasknutím a vůbec netušíš, co vlastně mi tou poštou přišlo. Pokud jsi pozorný čtenář, možná už to víš, protože jsem to už prozradila v nadpisu článku.



V balíčku jsem našla dopis. Nebudu ti tady vyprávět, co v něm bylo, protože do toho ti nic není. Dále v něm byly tři knížky Abecedka a stroje a stejný počet omalovánek spojené s touto knihou. Nemysli si, že to všechno bylo pro mě. Ne, ani pro tebe. Jednu knížku jsem dostala já. Bylo v ní moc krásné věnování, ze kterého jsem skákala metr do vzduchu a jásala, tralalalá. Zbytek byl pro moje mladší bráchy. Tak nějak věkovou kategorii autorů. Nebudu ti lhát, jen ten nejmladší brácha patří do věkové kategorie knížky. Cílovka je totiž 4 roky až 7 let.


Musím říct, že bych se s Abecedkou ráda seznámila osobně. Je střelená skoro stejně jako jsem já (ale pozor, nikdo nedokáže být až tak praštěný). Navíc se mi na ní líbí, že jako holka není upnutá jen na  holčičí věci a moc ráda se s tebou podělí o své zkušenosti s různými stroji. Díky Abecedce jsem se dozvěděla o pro mě neznámých strojích jako je třeba... Nebudu ti to prozrazovat, třeba to po přečtení knížky zjistíš sám. Všechno je předáváno krátkou básničkou a na druhé stránce najdeš nějaký pěkný úkol jako je třeba spojovačka, doplňovačka... Myslím, že s Abecedkou se nudit nebudeš.



Možná si teď říkáš, že za tuhle recenzi jsem dostala pořádný balík peněz. Nedostala, a představ si, že jsem ani nedostala knížky na to, abych ti tady něco napsala. Píšu zatím všechny recenze ze své vlastní inciativy, s Panem Nilsonem si myslíme, že to je dobrá věc a přáli bychom si, aby se knížka dostala více na veřejnost. Třeba moji čtenáři mají doma nebo ve svém okolí malá škvrňata a... No, zkrátka Vánoce se  pomalu ale jistě blíží. Hlavně jsem s knížkou od úplného počátku, proto autory podporuju na svém blogu!



Pokud budeš mít zájem, podpoř autory na jejich Facebookové stránce, určitě jim vykouzlíš úsměv na tváři a koupí knížky možná začnou skákat do vzduchu a dělat piruety jako já, když mívám radost.


Žádné komentáře:

Okomentovat